tisdag 27 mars 2007

Lite smått å gott!

Då ska vi se, vad jag har gjort sen sist!
Jo jag var på middag hos vänner i lördags fick revbensspjäll det var gott å trevligt. Drack lite vin å spelade kort. De fick mig till å med att smaka whiskey som absolut inte är något gott, men jag smakar man kan ju ändra smak.
Sen har även min pappa hjälpt mig att kasta ut en gammal soffa från vardagsrummet som inte var något å ha längre. Lite tomt är det nu, men skönt när den e ute. Nu ska jag försöka få i hop pengar så jag kan köpa en mindre soffa.
Ska försöka gå på systemet i dag å handla lite vin å öl till helgens fest. Ska även skriva ut lappar å lägga i grannarnas lådor så de vet vart de ska gå om de störs på lördag när jag har lite födelsedagsfest här.
Ha en trevlig vårdag på er Kram!

Inga kommentarer: