söndag 18 mars 2007

Helgen är över!

Så var helgen över, den blev inte alls som planerat!
Skulle åkt på middag hos ett par vänner å sen vidare
på en liten fest.
Det blev inget för det blev magsjuka på den sidan stan.
Tråkigt, men det blir snart lite party ändå när jag fyller
år om några veckor.
Så vad gjorde jag då när jag hade så mycket fritid, jo jag
tog en tripp å fikade hos farmor.
Det var trevligt för det var ett tag sen nu.
I dag söndag var jag å kollade på nya citroeng som öppnat
i spånga med mina föräldrar.
Efter det åkte vi å köpte några blommor till balkongen.
Så nu har jag lite färg därute.
Hoppas ni alla haft en trevlig helg.
Kram på er!

2 kommentarer:

Maggan! sa...

synd att du blev sjuk,men den var trevlig ändå

Jessi sa...

Ja det var tråkigt, men som tur var blev jag ju inte sjuk när jag var med er.
Kram Jessica!